اولين کنگره بين المللي و ششمين همايش سراسري يادگيري الکترونيکي در علوم پزشکي

تاریخ نامه: 29 ارديبهشت 1392
شماره نامه:
 
فراخوان  |   

این کنگره بر آن است تا شبکه‌ای از متخصصین، مدیران، برنامه‌ریزان، اساتید و دانشجویان علاقمند را به منظور تسهیل بحث و گفتگو در زمینه یادگیری الکترونیکی در سطح بین‌المللی و تعامل سازنده در یک محیط فرهنگی گردآورد. هدف از برگزاری این کنگره، ارتقاء سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه، بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه اخرین نوآوری‌ها می‌باشد. همچنین توانمندسازی اساتید، محققان و مشتاقان یادگیری الکترونیکی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی جهت فرهنگ‌سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره محسوب می‌گردد.
اولین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی از محققان، دانشگاهیان، دانشجویان و متخصصان حوزه یادگیری الکترونیکی و فناوری اطلاعات وارتیاطات و همچنین پزشکان دعوت می‌کند تا آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه یادگیری الکترونیکی، مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید در این زمینه را با دیگر علاقمندان به اشتراک گذارند.

 

محورهای کنفرانس

1- مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی
2- کاربرد شیوه ها و فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی
3- طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا
4- جنبه های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت
5- کاربرد توسعه آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت، آموزش های مداوم و خدمات شهری
6- ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی

 

تاریخ های مهم

آخرین مهلت ارسال اصل مقاله: 30/3/92
اعلام نتایج داوری: 15/6/92
مهلت ثبت نام در همایش : 1/7/92

 

دبیرخانه کنفرانس

شیراز، خیابان نشاط، سالن های کنفرانس سینا و صدرا، طبقه دوم
اداره آموزش مداوم و قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته در علوم پزشکی
تلفن: 2352942-2300037-2351256-0711 فاکس: 2303061-0711

 

آدرس وب سايت همايش يادگيري الکترونيکي:  http://elc2013.sums.ac.ir/fa




   

تعداد بازدید:   ۹۷
     
 

موارد مرتبط


ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >