اطلاعيه پذيرش و ثبت نام دانشجويان جديدالورود سال 93-92 دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

تاریخ نامه: 20 شهريور 1392
شماره نامه:
 
دانشجويي  |   

بسمه تعالي


اطلاعيه پذيرش و ثبت نام دانشجويان جديدالورود سال 93-92 دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريک و تهنيت و خير مقدم خدمت خواهران و برادران عزيزي که در آزمون سراسري سال 1392 در دانشگاه علوم پزشکي بوشهر پذيرفته شده و آماده گام نهادن به عرصه وسيع علم اندوزي و انشاءالله خدمت به مردم شريف ميهن مان هستند و با اميد به اينکه پذيرفته شدگان عزيز در اشاعه فرهنگ غني و انسان ساز مکتب اسلام و بارور نمودن انقلاب اسلامي تداوم بخش دست آوردهاي انقلاب اسلامي در دانشگاه باشند. به اطلاع کليه پذيرفته شدگان محترم مي رساند با توجه به اينکه ثبت نام به صورت اينترنتي انجام مي پذيرد، ضروريست قبل از ورود به سامانه ثبت نام مدارک ذيل به صورت فايل اسکن شده تهيه نموده و بعد از وارد نمودن کد ملي و کلمه عبور (شماره داوطلبي) وارد سيستم شده و پس از مطالعه کامل راهنماي سيستم به ترتيب فرم اطلاعات خواسته شده را تکميل نموده، در پايان پس از اخذ کد رهگيري، اطلاعات تکميل شده را چاپ و در هنگام ثبت نام حضوري تحويل آموزش دانشگاه دهيد.


مدارک مورد نياز:
1-اسکن عکس (فرمتJPEG و حجم فايل نبايد از150KB بيشتر باشد).
2-اسکن کارت ملي (به صورت پشت و رو در يک فايل).
3-اسکن صفحه اول شناسنامه (و ساير صفحات توضيح دار شناسنامه در يک فايل).
4-اسکن مدارک مربوط به خدمت وظيفه عمومي (در مورد آقايان).
5-اسکن مدرک تحصيلي متوسطه و پيش دانشگاهي و مقاطع تحصيلي دانشگاهي قبلي.

تلفن تماس 4550002-0771     آدرس الکترونيکي: www.bpums.ac.ir 


دانشجويان عزيز پس از تکميل ثبت نام و دريافت کد رهگيري جهت انتخاب واحد در همان سايت دانشگاه «سامانه انتخاب واحد» را انتخاب نموده و با شماره دانشجويي (به عنوان کد کاربري) و شماره داوطلبي (به عنوان رمز عبور) وارد شده و پس از رويت دروس ارائه شده توسط دانشکده مربوطه، انتخاب واحد نيمسال اول 93-92 را انجام دهيد. پس از اتمام مراحل انتخاب واحد بايستي از تاييديه انتخاب واحد نسخه اي پرينت نموده و در روز مراجعه حضوري به دانشگاه تحويل دهيد. دانشجويان عزيز بعد از اتمام اين مراحل در روزي که در جدول زير مشخص شده بايستي به دانشگاه مراجعه حضوري نموده و اصل مدارک را به شرح ذيل ارائه نمايند.


تاريخ ثبت نام غيرحضوري (اينترنتي) از يکشنبه 24/6/92 تا پايان وقت روز سه شنبه 26/6/92 (براي تمامي پذيرفته شدگان مي باشد.

تاريخ ثبت نام حضوري براي تحويل مدارک بر اساس جدول زير و هماهنگي انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور

رديف

تاريخ

بر اساس حرف اول

نام خانوادگي

ملاحظات

1

دوشنبه 25/6/92

از حروف: «الف» تا «ذ»

الف-ب-پ-ت-ج-چ-ح-خ-د-ذ

2

سه شنبه 26/6/92

از حروف: «ر» تا «ع»

ر-ز-ژ-س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع

3

چهارشنبه 27/6/92

از حروف: «غ» تا «ي»

غ-ف-ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ي

 

 

محل مراجعه جهت ثبت نام دانشجويان کليه رشته ها
بوشهر-بهمني-خيابان ريشهر-مجتمع پرديس-دانشگاه علوم پزشکي بوشهر (جنب بيمارستان تامين اجتماعي)


مدارک مورد نياز براي ثبت نام امور آموزشي (مراجعه حضوري)
1-اصل مدرک يا گواهينامه تاييد شده پايان دوره چهار ساله متوسط (براي داوطلبان نظام قديم)
2-اصل مدرک يا گواهينامه تاييد شده سال دوم و سوم متوسطه (براي داوطلبان نظام قديم)
3- اصل مدرک يا گواهينامه تاييد شده پايان دوره پيش دانشگاهي و 3 برگ کپي از آن.
4- اصل مدرک يا گواهينامه پايان دوره متوسطه نظام جديد و يک برگ کپي آن
5-اصل يا گواهي مدرک کارداني و گواهينامه پايان انجام خدمات قانوني دانشجويان گروه پزشکي (کساني که با مدرک کارداني در آزمون پذيرفته شده اند).
6-ارائه اصل شناسنامه و تصوير تمام صفحات آن هر کدام 3 برگ
7-عکس عکس 4*3 تمام رخ جديد 6 قطعه (براي ارائه به امور آموزش)
8-تصوير پشت و رو از کارت ملي (دوبرگ)
9-مدرک وضعيت نظام وظيفه براي دانشجويان پسر بر اساس دستورالعمل ثبت نامي سال 92
10-کارنامه اينترنتي نتيجه کنکور سراسري (که در آن درصد دروس عمومي و اختصاصي و رتبه در سهميه درج شده است).
11-تکميل پرسشنامه و فرمهاي تعهد آموزشي (که در زمان ثبت نام اينترنتي از سامانه ثبت نام پرينت نموده و به امضاي دانشجو رسيده باشد).

دانشجويان گرامي پس از تکميل فرمهاي ثبت نامي جهت دريافت فرمهاي معاونت دانشجويي (امور خوابگاهها، تغذيه و وام تحصيلي) به سايت csm.bpums.ac.ir مراجعه و پس از تکميل فرمهاي مذکور در روز ثبت نام حضوري مدارک را به واحدهاي مربوطه تحويل دهيد.



کلمات کلیدی:
پذيرش     ثبت.نام     دانشجويان.جديدالورود    

تعداد بازدید:   ۱۲۳
     
 

موارد مرتبط


ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >